15 lipca 2013

Gothic 2 - "The Untitled - Sul Tif"




Radzę włączyć adnotacje (i obejrzeć film DO KOŃCA, gdyż po napisach kto podłożył dubb jest BONUS) = nie zrozumiecie, co mówiła jedna z postaci (nie dałem napisów, bo nie wiedziałem jak to będzie... wprawdzie w grze mam rozdzielczość 1280x800 to jednak mój nieszczęsny program do montażu wytwarza plik w 640x480 i na dole są takie głupie paski, dlatego w tagach wpisuję pewien kod by film był przycięty - niestety czasem przycina też za bardzo, więc nie dałem napisów tylko adnotacje... do you understand?)

Film byłby gotowy wcześniej, ale ja nie jestem super mega tyranem, który non stop męka ludzi o dubba, więc potem sie okazuje, że kolejne filmy robię z miesięcznymi odstępami (lenie nie nagrają dopóki sie nie zaczne prosić xD w sumie też jestem leniwy :P) LoL

Gdy już zacząłem montować (we czwartek) i chciałem skończyć ten film (w piątek)... znowu zawiódł mnie mój program do montażu (Cyberlink)... tym razem jego kaprysem było całkowite spier*olenie pliku projektu (ja głupi kopii zapasowej nie zrobiłem)... byłem tak wkurzony, że coś chyba rozpieprzyłem... nie ważne, bo od razu się wziąłem do roboty (zrobiłem 1 scenę i od razu ją wygenerowałem, po czym zobaczyłem, że to jest dobre i na przyszłość tak będę robił xD)

Niestety nie miałem już siły na robienie znowu tego samego i zacząłem robotę w sobotę (ale rym xD No a niedzielę sobie odpuściłem, matka, babka itp.)... postanowiłem dokończyć film z rana w Poniedziałek (01.03.10) niestety okazało się, że od 10-16 nie było prądu :/ dlatego pracę zacząłem gdzieś tak o 16.30 i skończyłem równo o 20.00

Tak więc mam nadzieję, że film się wam spodoba xD

-Pozdrowienia dla JamaicanQby, który zrezygnował z dubbowania narratora :(
-Podziękowania dla Xardimana, za to, że powiedział (i zgodził się, żebym mógł tego użyć) jak zrobić rozpadających sie ludzi
-Oraz podziękowania dla zolda za logo "The Untitled" (nie chciało mi sie ściągać czcionki :P)

Soundtrack:
* 0:16 Fable OST - "Bowerstone"
* 0:35 X-Ray Dog - "Tronica"
* 0:44 Sacred 1 OST - "Dungeon"
* 0:59 Fable OST - "Witchwood"
* 1:17 Divine Heresy - "Failed Creation"
* 1:24 B.E.T.H - "Maktub"
* 1:59 Fable OST - "Witchwood"
* 3:03 Gothic 1 OST - "Night in Colony"
* 4:09 Sacred 1 OST - "Dungeon"
* 4:59 Limp Bizkit - "Take a Look Around"
* 5:10 Fable OST - "Bowerstone"
* 5:30 Mastodon - "Oblivion"