3 lipca 2013

Gothic 2 - "Kryminalne Zagadki Khorinis"



Mój absurdalny typ humoru udzielał (i udziela) się wszystkim w domu... codziennie od rana do wieczora ;)
Mój trzeci film jest parodią (nie do końca wierną) słynnego serialu, w końcu nazwa mówi sama za siebie... Oczywiście nie jest mi wiadomo czy kogoś to rozśmieszy :)

W tle czasami użyłem muzyki należącej do UMG/WMG (łotewer :P) więc może być ryzyko, że film może zostać zablokowany z powodu dźwięku... ale tylko "może" być... co nie znaczy, że nie musi :), otóż miksowałem muzykę w Audacity xD

W deskrypcji tej chcę również podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w podkładaniu głosów... wg. mnie wszyscy wyszliście elegancko, a szmulek00 będzie raczej zaskoczony pewnym efektem zmiany wysokości głosu :)

Chciałbym na łamach deskrypcji przeprosić kahsv12 za to, że obiecałem mu udział w dubbingu, ale przez wadę techniczną (zepsuty mikrofon) nie mógł podłożyć głosu :(

Film powstałby szybciej, gdyby nie mój wyjazd do Warszawy na koncert (mieszkam na śląsku) przez, który straciłem 2 dni, a po przyjeździe musiałem jeszcze dopracować scenariusz (dziękuję za pomoc moim dwóm kumplom - unMishi i LegoTransmanowi :) nie wiem czy to tak się pisze) i czekać na pliki z głosami od aktorów itp itd.

Ale to raczej nie ważne :D
Enjoy !

EDIT 02.08.09
Dodałem adnotacje do tego co mówi Jacek Rzeźnik, bo nie był zbyt rozumiany przez większość widzów... cieszcie sie xD

Soundtrack:
* 0:06 Helmet - "Pure"
* 0:28 Gothic OST - "The Old Camp"
* 1:57 Rhapsody of Fire - "Elnor's Magic Valley"(gdy Jacek przyszedł do miasta :D)
* 2:32 Fable OST - "Bowerstone"
* 3:01 Children of Bodom - "Tie My Rope (new version)"
* 3:12 Blood Stain Child - "C.E.0079" (to nie jest techno :P)
* 3:28 5 Symfonia Bethoveena (atak Rzeźnika)
* 3:42 Fable OST - "Witchwood"
* 4:10 Nickelback - "How you Remind Me"