7 lipca 2013

Gothic 2 - "Prezent dla Lestera"



    WAŻNE:
Zarzucono mi kradzież tego filmu Mooorasowi (pozdrowienia dla Optyk1o9 :P)... gdybyście ludzie czytali te nieszczęsne opisy to wiedzielibyście, że Moooras na swoim kanale (w odtwarzaczu) reklamuje różne filmy, które jemu się podobały (ten film też był)... i pewnie dlatego ten biedny (czyt. durny) użytkownik zarzucił mi kradzież, nie wiedząc o tym...

    A teraz RESZTA opisu:
Film może mieć błędy w wyświetlaniu, ale to wina mojego programu do montażu, który niestety ma takie problemy tylko z efektami przejścia pomiędzy klipami :/ Ponadto chyba spieprzyłem coś z jasnością, bo obraz trochę dziwnie wygląda

    Ponadto (bystrzejsze oczy) zauważyły, że w filmie są dwa błędy (nie wiem jakim cudem zabrakło klipów) w sklepie. Pierwsze to, że nie tego jak Jacek wchodzi już do sklepu... po prostu sobie stoi, a drugi, że znalazł się na górze, też tam nie wchodząc (teleportacja xD)

    W tym filmiku Jacek Rz. zagrał chyba po raz pierwszy główną rolę, a zoldator nie mówił za Beziego (aj dont knoł łaj and hał)...

    Mimo wszystko mam nadzieję (zawsze mam), że film się wam spodoba, a jak nie będzie śmieszny, to mam nadzieję, że przynajmniej wam się go fajnie oglądało...

    Howgh powiedziałem, ja Siedzący Sojer (a.k.a. TuComix) xP

PS. Masa ludzi się pyta czy to maska Jack'a Rzeźnika z Fable... jeśli nie czytałeś tego piekielnego FAQ u mnie na kanale to powiem, że tak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No i jeszcze jedna sprawa... nie wysyłam szaty, ani maski

Soundtrack:
* 0:08 DevilDriver - "Fate Stepped In"
* 0:22 Gothic 1 OST - The Old Camp
* 1:00 Godsmack - "Awake" (atak Jacka)
* 1:58 Rhapsody - Emerald Sword
* 2:17 Gothic 1 OST - The Old Camp
* 4:52 Fightstar - "Fear of the Dark" (cover Iron Maiden)