1 lipca 2013

Gothic 2 - "Smok co nie umiał latać"

YouTube


DailyMotion

To mój pierwszy film machinimowy jaki zrobiłem (z Gothica, być może później zajmę się czymś innym).

Totalny amator ze mnie xD... filmik miał być komediowy, ale nie wiem czy ktoś się będzie śmiał, bo moje poczucie humoru jest idiotyczne :P Użyłem ivony bo brak aktorów (wstydziłem się swojego głosu... teraz już nie)... wybaczcie mi błędy i niedopracowania (w niektórych scenach brak tdesa)... może się kiedyś nauczę robić profesjonalnie filmy z Gothica...

EDIT 06.01.10
Aktualnie jakoś mi już wychodzą filmy xD

Pełny soundtrack z filmu (+ linki):
* 0:10 Rhapsody of Fire - "Village of Dwarves"
* 0:36 KoRn - "Coming Undone" (krótki wycięty fragment, gdy Bezio spotyka smoka)
* 1:24 Drowning Pool - "Bodies"
* 2:10 Blood Stain Child - "Live Inside"