5 listopada 2013

O mnie

Imię i nazwisko: Dawid Magdziorz
Urodzony 05.02.1990

Niespecjalnie lubię pisać o sobie... nie jestem nikim specjalnym... jak baba mam zmienny nastrój, raz prawie nic nie gadam, a czasami tyle jakby ktoś mnie nakręcił. Jestem w miarę spokojny, ale czasem łatwo mnie wyprowadzić z równowagi.

Kiedyś prowadziłem stronę internetową o Raymanie, ale szczerze powiedziawszy wolałbym o niej zapomnieć - była pisana na szybko, przez co jakość była kiepska. Mniej więcej w tym samym czasie powstał mój nick, pod którym prosperuję do dziś (dla niekumatych: chodzi mi o "TuComix").

Jak powstał mój pseudonim:
Była (jest?) firma o nazwie youcomics.com... zarejestrowałem się tam aby codziennie na skrzynkę mailową dostawać comic stripy z Garfieldem (żeby oszczędzić sobie czasu z wchodzeniem na stronę garfield.com)
Bardzo też lubiłem tłumaczyć te komiksy na polandzki, a pewnego razu, gdy wysłałem moje tłumaczenie kumplowi, ten się zapytał:
-Skąd to masz?
-A z garfield.com i youcomics.com, tyle że z youcomiksa wysyłają na mail
-To ty se stwórz firmę "2 comix".

No i tak jakoś to podłapałem... jedynie zmieniłem to "2 comix" na "TuComix" (głównie, aby było śmieszniej).

BTW. w liceum nadano mi przydomek "Sojer" (jak "Sawyer" - konkretnie, ten z Lostów, bo miałem podobną długość włosów :P). O mały... ekhm... włos i jeszcze bym prosperował na YouTube pod tym nickiem.

Słucham dużo muzyki, głównie metal i rocka. W sumie to po ubiorze można zauważyć do jakiej należę subkultury. Ulubione zespoły:
-Iron Maiden
-Tool
-Machine Head
-DevilDriver
-Helloween
-Thousand Foot Krutch

Kiedyś ludzie miewali mnie za wyjątkowego maniaka gier i że z powodu nich trafię do czubków :O. Nie przeczę, lubię gry i lubię sobie pograć, ale dzisiaj będąc (powiedzmy, że) dorosłym nie świruję już tak jak kiedyś...
Głównie grywałem na PC (także w tytuły ze starszych konsol za pomocą emulatorów), a od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Playstation Portable i Playstation 2, a kiedyś jeszcze miałem GameBoya.

Konto na YT założyłem w 2007 roku i najpierw wrzucałem tam swoje GMV (game music video - powiedzmy, że teledyski z gier). Machinimę odkryłem na początku 2009 roku, gdy z nudów poszukiwałem filmików typu "bugi w grach" i w końcu gdy padło na Gothica II, znalazłem produkcje eziego39... i wsiąkłem... wkrótce dołączyłem do spamerskiego grona i zacząłem oglądać machinimy z różnych gier. Przy okazji po kilka razy obejrzałem tutoriale jak kręcić w Gothicu, zainstalowałem grę, pobawiłem się i z tej zabawy powstał Chocapic... znaczy "Smok co nie umiał latać". Potem jakoś tam ta kariera się rozwinęła.

Oprócz tworzenia filmów, moimi innymi hobby są: pisanie i rysowanie. Moje komiksy można przejrzeć tutaj na stronie (ale trzeba mieć konto), natomiast rysunki (a także zdjęcia i "artystyczne" skriny z Garry's Moda) można obejrzeć na DeviantART.
Lubię też czytać książki, głównie te w klimatach: sci-fi, fantasy, steampunk i post-apo...

Jeszcze parę tekstów o mnie, które mogą was zainteresować:
O moim hobby (rysowanie)
TuC Online (czyli w co gram/grałem/chciałbym zagrać online)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz