18 lipca 2013

GMod - "The Miasto"



Haha !! Spodziewaliście się tego? No dobra, pewnie nie... może kilka osób wiedziało o tym projekcie, jednak nie chciałem wielu osób wtajemniczać w to "dzieło", tak "dzieło", bo nie dzieło :P bo mistrzem nie jestem (nim jest Daf... no ewentualnie BoSchitt xD)

Zamiast zrobić taki krótki filmik w stylu "Pralki" poszedłem na całość i zrobiłem coś w swoim stylu (?) Film wyszedł trochę naiwnie... wszak dopiero zaczynam xD

Kilka błędów, które udało mi się odnaleźć
- w 3:41 troche jakby film sie urwał xD lepiej nie będę się wypowiadał co sie działo
- za mało scen, gdy postacie mówią (przez co dialogi za mało dynamiczne)
- kilka durnowatych błędów z jasnością (to wina Cyberlinka, mojego programu do montażu)


Soundtrack:
* 0:06 Fable OST - "Bowerstone" (muza z Fable, no coś takiego...)
* 0:37 Machine Head - "Wolves"
* 1:16 DevilDriver - "The Fury of Our Maker's Hand"
* 3:43 Gothic 3 OST - "Vista Point"
* 4:01 Gregorian - "Ave Satani" (cover OST'A z filmu "Omen")
* 4:31 Juno Reactor Vs Don Davis - "Navras" (Matrix OST)
* 5:13 Fable OST - "Witchwood"
* 6:38 Fear Factory - "Powershifter"