5 listopada 2013

FAQ


FILMY

Jakich używasz programów?
-Fraps (nagrywanie)
-VirtualDub (przycinanie klipów)
-Audacity (edycja audio, nagrywanie głosu)
-GIMP (edycja obrazów)
-Paint (edycja obrazów)
-GoMan (wyciąganie tekstur i dźwięku z Gothica)
-CyberLink Power Director 5 (montaż)

Kiedy nowy film ?
Sam nie wiem. Jakoś tak się rozleniwiłem i nie chce mi się robić filmów. Załóżmy, że będzie gdy zrobię.

Mogę ci pomóc w pisaniu scenariusza/ podmianie tekstur/ itp.
Nie, dziękuję. To mi nie potrzebne

Co to za muza (w tym fragmencie)?
Tytuł i wykonawca jest ZAWSZE w opisie.

Muza z Fable?
Ja pierdziele...

To Jack of Blades z Fable?
Nie... to Jacek Rzeźnik z mojej głowy :P No dobrze, to taka swoista parodia Jack of Blades z Fable. Zaznaczam, że to nie do końca on, bo ma zupełnie inną osobowość.

Sam wkleiłeś maskę/ jak to zrobiłeś?
Tak sam wkleiłem maskę... trochę przerobiłem ją GIMP'em, a wkleiłem z pomocą programu GoMan...

Wyślesz szatę/ maskę?
To mój pomysł i wolę żeby dalej był przy mnie. Najlepiej będzie jeśli stworzysz coś własnego, a Jacka zostawisz w spokoju :P

Czy pozwolisz mi zrobić film z dzieciństwem Jacka?
A Untitled to o czym jest? O dzieciństwie Jezusa?

Mogę użyć postaci z twojego filmu w moim filmie?
Nie.

Mogę kontynuować ten wątek z twojego filmu?
Nie.

Skąd bierzesz pomysły?
Same jakoś przychodzą.

Dasz dubba do mojego filmu?
Mój głos po nagraniu się nie jest zbyt ciekawy i to zawsze słychać w moich produkcjach. Nie chciałbym psuć twojego filmu.

Mogę dać dubbing do twojego filmu?
Pewnie!

Jak robisz dubbing?
Pierdzę w mikrofon i jakoś wychodzi :]
Nagrywam się mikrofonem przy pomocy programu Audacity. Jeśli chodzi o innych ludzi, to piszę do nich, czy są chętni. Jeśli tak, to wysyłam im gotowy tekst, a oni nagrywają się i swoją pracę wysyłają do mnie...

Czemu nie używasz Ivony?
IVO to relikt przeszłości...

Obejrzysz mój film?
Mogę.

Dołączysz do mojego studia filmowego?
Nie.

GRY

Co to za gra?
A taka jaka w tytule filmiku jest.

Co to za mod (do Gothica)?
Nie ma żadnego moda.

To skąd masz tą plażę?
Jest w oficjalnym dodatku "Noc Kruka".

Jak zrobiłeś w Gothicu...?
Gdy ktoś mnie zapyta, zwykle odpowiadam - ale jednak warto zobaczyć poradniki.

Jak zrobiłeś w GModzie...?
Jak wyżej.

Wyślesz mi Gothica?
Problemem nie jest kupić oryginał. Każda część powinna być do kupienia w niskiej cenie.

Wyślesz mi GModa?
Nie da rady. Mam oryginał a on jest połączony z moim kontem Steam.

Skąd wziąć GModa?/ Czy jest za darmo?
GMod jest płatny, a kupić go można w sklepie Steam. Często ląduje w promocji i można go mieć już za 2€.

GMod mi nie działa, co mam zrobić?
Wersja 9 (ta darmowa) nie jest już niestety wspierana... jeśli natomiast masz oryginał w wersji wyższej, to powinieneś wiedzieć, że musisz mieć zainstalowaną przynajmniej jedną grę na silniku Source (np. Half Life 2). Bez tego GMod nie odpali.

OSOBISTE

Jak mogę się do ciebie zwracać?
Możesz pisać do mnie "sojer", "tuc", lub "tucomix" (samo "comix" mnie trochę irytuje). Możesz nawet pisać do mnie po imieniu, ale boże broń, nie pisz/nie mów mojego imienia w wersji angielskiej... bardzo tego nie lubię. Nie musicie też pisać do mnie per "pan", gdy ktoś to robi czuję się bardzo dziwnie...

Skąd taki nick?
Odpowiedź w krótkim artykule "o mnie".

Przyjmiesz zaproszenie do grona znajomych?
Nie... no chyba, że Cię znam :P

Chcę cię dodać do gadu/skype/whatever
Rzadko wchodzę, możliwe, że i tak się nie odezwę.