13 lipca 2013

Gothic 2 - "Reklama CD-Action"



To jest filmik machinimowy (niektórzy sądzą, że co innego)... wygrana w tym konkursie CDA mi ZWISA i POWIEWA... najbardziej chodziło mi oto, by uświadomić wielu osobom, że w Gothicu można też kręcić filmiki inne niż tylko gameplay'e... no i jeszcze pragnę napisać o tym, że chciałem rozsławić trochę machinimę w Polsce (nie tylko Gothickową (np. Morrowind, Oblivion, GTA, Halo CE)... no, ale skoro w naszym kraju mamy samych...ekhm jak by to ująć delikatnie... ignorantów... bo jak widzę film ten w zupełności jest olewany (chyba ze względu na Gothic w nazwie)

Postanowiłem wysłać tą zmontowaną scenkę (trochę urozmaiconą) na youtube... scena ta miała być w najnowszym filmie, ale po burzy mózgów, jednak z niej rezygnuję xD i za cholerę nie wiem czemu, tak wyszło, że to reklama CDA i w dodatku jest konkurs na reklamówkę :D

Jeśli film was nie śmieszy, (to z chęcią go usunę, lub dam do prywatnych xD) to przynajmniej mam nadzieję, że poprawi komuś humor...

Soundtrack:
* 0:09 Thousand Foot Krutch - "Move"
* 0:35 Fable OST - "Bowerstone"
* 1:42 Drowning Pool - "Step Up"